Ilahduta onnistuneella käyttäjäkokemuksella

Palveluissa, joita rakastamme käyttää, on jotain erikoista. Ne eivät pakota sinua ajattelemaan – ne vain toimivat. Asiantuntemuksemme ydin on intuitiivisten, modernien verkkopalveluiden ja sovellusten luomisessa, jotka ilahduttavat yksinkertaisudellaan.

Suunnittelijamme ovat diginatiiveja, joita ärsyttää kehnosti toteutetut sovellukset yli kaiken.  Muotoilemme käyttöliittymiä, jotka ovat tehty normaaleille ihmisille; ne ovat helppokäyttöisiä ja esteettömiä laitteesta riippumatta.

Onnistunut asiakaskokemus verkossa ei ole luksusta vaan lähtötaso. Siihen panostaminen on ehkä paras sijoitus, jonka tulet tekemään liiketoiminnallesi.

Miten toimimme?

UX -suunnittelu

Käyttäjäkokemuksen (UX) suunnittelussa luotamme ketteriin metodeihin ja lähdemme liikkeelle aina käyttäjien tarpeiden ymmärtämisestä sekä optimaalisten käyttäjäpolkujen suunnittelusta. Oli kyse sitten uuden palvelun tai olemassa olevan kehittämisestä, työskentelemme intensiivisesti asiakkaiden kanssa yhdessä ja mielellään myös loppukäyttäjiä osallistaen.

UI -suunnittelu

Käyttöliittymien (UI) suunnittelussa keskitymme asioiden selkeyttämiseen ja helpottamiseen käyttäjille. Pidämme huolen brändin visuaalisen identiteetin yhteneväisestä käytöstä ja teemme käyttöliittymistä kehittäjä-ystävällisiä rakentamalla fiksuja UI-kirjastoja ja kattavaa dokumentaatiota.

Tekninen toteutus

Uskomme, että hyvin suunniteltu on puoliksi tehty – toteutus on silti vähintään yhtä tärkeää. Hyödynnämme verkkosivuissa ja sovelluskehityksessä moderneja teknologioita ja pidämme huolen, että lopputulos vastaa suunniteltua.

Hyvä käyttäjäkokemus on hyvää liiketoimintaa

Uskomme vahvasti siihen, että saamamme kokemukset digitaalisten palveluiden ääressä määrittelevät millaisiksi koemme niitä tarjoavat yritykset ja toimijat. Käyttäjäkokemus on kaikille verkossa liiketoimintaa tekeville jatkuvasti tärkeämpi kilpailutekijä ja tutkimusten mukaan siihen panostavat yritykset päihittävät kilpailijansa moninkertaisesti – miksi et siis sinäkin?

Kolme syytä käyttäjäkokemuksen kehittämiseen:

  • Asiakaskokemus; tyytyväisemmät asiakkaat
  • Konversio-optimointi; ostopolkujen tehostaminen
  • Kilpailijoista erottautuminen; huippu käyttäjäkokemus luo uniikin kilpailuedun

Etsitkö seuraavalle palvelullesi suunnittelijaa?

Kerro meille ideastasi kun kaipaat palvelullesi UX & UI -suunnittelijaa tai etsit mielipidettä parhaasta tavasta aloittaa. Saat vastauksen muutaman tunnin sisällä.