Vahanen & Innovarch

Vahanen on rakennus- ja kiinteistöalan suomalainen konsulttikumppani, joka tunnetaan hyvinvoivien elinympäristöjen rakentajana. Rakennusalalla onnistumista vastuun ottavan Vahasen palveluihin kuuluu asiantuntijapalvelut rakennusten koko elinkaaren ajalle. Vahanen-yhtiöt konserni on levittäytynyt ympäri Suomen ja se työllistää yli 400 henkilöä.

Vahasen visuaalisen identiteetin uudistaminen tuli ajankohtaiseksi kun brändin viestintään haluttiin uutta suuntaa ja vallitseva visuaalinen ilme ei tuntunut enää omalta. Konserniin kuuluva arkkitehtitoimisto Innovarch haluttiin tuoda samalla selkeämmin osaksi brändiperhettä, sillä se näyttäytyi varsin erillisenä.

Tavoitteena oli luoda moderni ja rohkea brändi, joka erottuu selkeästi joukosta rennompana ja helpommin lähestyttävänä, osaavana asiantuntijana.

Visuaalisen identiteetin uudistamisen aloitimme pureutumalla Vahasen visioon, arvoihin sekä ymmärtämällä kilpailuympäristöä usein eri harjoittein. Aidon, rehellisen brändin rakentaminen alkaa sisältäpäin joten halusimme osallistaa Vahasen projektitiimiä prosessiin sen jokaisessa vaiheessa. Yhdessä suunnittelimme myös kyselytutkimuksen brändimielikuvan kartoittamiseksi.

Vahasen ja Innovarchin uuden identiteetin ja sen graafisen ohjeistuksen lisäksi loimme kattauksen erilaisia brändimateriaaleja kuten käyntikortteja, esitteitä, teippauksia ja roll-uppeja.

Lisäksi olimme rakentamassa mittavaa verkkosivu-uudistusta, jossa yhdistettiin kaksi eri sivustokokonaisuutta yhteen WordPress-asennukseen (multisite) helpomman hallinnan ja jatkokehityksen takaamiseksi. Vastuullamme oli kaikki käyttäjäkokemuksesta (UX), visuaalisen ilmeen suunnittelun sekä WordPress-kehityksen lisäksi koulutukseen, tukeen ja ylläpitoon.

Tutustu Vahasen WordPress-verkkosivuihin

Tutustu Innovarchin WordPress-verkkosivuihin

Sovelletut palvelut

ux-ui-suunnittelu-ikoni
UX & UI -suunnittelu
wordpress-verkkosivut-ikoni
WordPress-verkkosivut